24 Haziran, 2012

Trieste - Misurina

Dün internet bağlantımızda sıkıntı olduğu için akşam günün özetini yayınlayamadım sabah baktım Serkan sorunu halletmiş Vodafone ile hemen yapıştım bilgisayara :)

Cuma akşam eve gidip 21.00 gibi uyuduk ki uçaktan indiğimizde motorda yorulup mecburiyetten biryerlerde konaklamak zorunda kalmayalım. Saat 03.00 da Akın ve Aylin gelip bizi evden aldılar ve Atatürk hava limanına bıraktılar. Gidip biletimizi aldık bekleme salonunda geçtik.

Bu sırada hani RORO'da bizim motorun önünde bir motosiklet daha vardı ya Fransaya gidecek olan o motorun sahibi ve sevgilisi de geldiler başladık sohbet etmeye. Hakan abi eski Efsane Motor'un sahibi. 15 senedir sürekli avrupa afrika gezip duruyormuş. Benden size abi tavsiyesi eğer şehir gezmek istiyorsanız yapın rotanızı ama amacınız motosikletten zevk almak ve doğa güzelliklerini güzel yolları görmekse alp dağlarından şaşmayın dedi. Uçaktan indikten sonra Triestede yeni rota yapalım o zaman deyip uçağımıza bindik. Acaip küçü bir uçaktı görünce korktum ama sağ salim indik çok şükür :D

Slovenya görünmeye başladı

İtalyaya gitmek için bineceğimiz servise doğru giderken

Slovenya hava alanı

Servise bindiğimizde saat 06.30'du. Biraz trafik olması sebebi ile sanırım Triesteye gidişimiz saat 09.00'ı buldu.

Yolda 15 dakika mola verdiğimiz park alanı. İnanılmaz derecede kalabalıktı. İnsanlar haftasonunu fırsat bilip bisikletlerini yüklemişler arabalara dağlara atmaya hazırlanıyorlardı kendilerini :)

Ve İtalya :D

Saat 09.00'da Triestede servisten indik. Geminin kaçta geleceğini kime sorduysak farklı bir cevap verdi. kimisi 1.5 saate gelir diyor kimisi 12de gelecek diyor hatta abartıp akşam 6 gibi gelir diyen de vardı şok olduk :) Eşyalarımızı bırakıp Trieste şehir merkezinde bekleyelim dedik.

Eeee burası İtalya herkes motosiklet kullanıyor :)

Bu cafe'de oturduk. inanılmaz acıkmıştık ama düzgün birşeyler yiyemedik :( Dardanel'in marketlerde satılan sandwichleri gibi sandwich aldık. Bir yandan da çalışmayan internetimiz için çözüm bulmaya çalışıyoruz :(

Yanımıza gelen Tır şöförü bir abi telefon almış italyanca menüsünü türkçeye çevirebilirmisiniz diye sormaya gelmiş. Çevirdik gemi kaçta gelir biliyormusun dedik bir arayıp sorayım dedi. Aaa gelmiş :D Tabi bu arada saat 12.00 olmuştu bile.

Trieste liman

Biz geminin geldiğinden haber alana kadar çoktan bir kısmını boşaltmışlar bile :)

Serkan motoru alıp gelirken :)

50 Euro alan vergisini ödedikten sonra koyulduk yola haydi bakalım keyifli sürüşleeeer...

Rotamız'ı tam olarak bilmiyorum. Belluna üzerinden geçip çok güzel bir gölün kenarında dolomitilerde olacağımız dışında tam bir bilgim yok :) Sanırım Serkan da aynı şekilde :) Hakan abi'yi takip ediyoruz :)

Scooter kullananlar hiç kural vs dinlemeden vızır vızır geçiyorlar :D

Trieste deniz kenarı bir şehir olduğu için heryer plaj. Kaldırım kenarları güneşlenen insanlarla dolu scooterlarını paretmişler denizin keyfini çıkartıyorlar.

Trieste'den çıktık..

Hakan abi benzin almak için durduğunda biz de susamıştık iyi oldu bu mola :)

Paralı yola girdik. Bu arada yağmur da var.. ama asfalt o kadar güzel ki hiçbir sıkıntı yaşamıyoruz ve Serkan büyük bir keyifle sürmeye devam ediyor.

Yağmur bulutları dağılın bakim :)

Triesteden çıktıktan sonra 2 adet paralı yola girdik. Daha önce internetten okuduğumda dünyanın parası olduğunu söyleyenlere rastlayıp korkmuştum. Tamam çok ucuz değil ama pahalı da değil yani :D ilk paralı yolda 5.1 € ikincisinde ise 4.8 € ödedik.

Paralı yol girişinde bir düğmeye basıp bilet alınıyor ve çıkışta bu bileti makineye verdikten sonra kredi kartınızı da veriyorsunuz ödeme tamamlanıyor. Visa Kart verdik herhangi bir problem çıkmadı.

Dolomiti'nin başlangıcına varmak üzereyiz yollar çok keyifli ve inanılmaz yeşil.

Almanya'dan burada motosiklet sürüş keyfi yapmak için gelmiş bir grup motorcu ile karşılaştık yolda. Tam viraja girmiş olan kişi bir hatun :D hem o iyi dönmüş hem de ben iyi yakalamışım değil mi :)

Ve Misurina'ya geldik. Gerçekten çok güzel öyle değil mi ?

Misurina'da kaldığımız otelden (Hotel Laveredo) göl manzarası

Yine yağmur başladı

Güzel doğayı bulan Serkan meditasyon yapıyor :D Kuş sesleri yeşillik bol oksijen oooh :)

Bu fotoğraflardan sonra yemeğimizi yedik. 18.30'da açıldı restaurant o saate kadar acımızdan öleceğiz sandık :) Baksanıza hiç fotoğraf bile çekmemişim. Odaya geldiğimizde saat 20.00'a geliyordu ben hemen çekilen fotoğrafları bilgisayara attım. Blog'a yazamadığım için üzgündüm ama bugün sorun çözüldüğü için çok mutluyum :)

Bugünkü rotamız nedir nerelere gideceğiz bilmiyorum sanırım en keyiflisi de bu o kadar rota yaptık bir anda püf dedi uçtu gitti :) hayatı akışına bırakmaya karar verdim :)

Not : Ayliiiiiin özledim seni :) Bide önümüzdeki motoru gördükçe daha çok özlüyorum :(